Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Alyson Annan Een Terugkeer Naar Nederland

Alyson Annan: een terugkeer naar Nederland

Nederland staat op het punt om het op te nemen tegen het China van oud-bondscoach Alyson Annan

De Nederlandse hockeysters hebben de finale van de Olympische Spelen gewonnen, maar nu moeten ze zich opmaken voor een nieuwe uitdaging: het China van Alyson Annan.

Annan, die Nederland van 2004 tot 2011 naar twee Olympische titels leidde, is sinds 2019 bondscoach van China. Ze heeft de Chinese ploeg naar de finale van de Olympische Spelen geleid, waar ze het opnemen tegen Nederland.

Het zal een emotionele wedstrijd worden voor Annan, die nog steeds veel vrienden en familie in Nederland heeft. Maar ze is vastbesloten om met China de overwinning te behalen.

"Ik wil met China winnen, maar ik wil ook dat Nederland wint", zei Annan. "Het is een moeilijke situatie, maar ik ben professioneel en ik zal mijn best doen om China te helpen winnen."

Nederland is de favoriet voor de wedstrijd, maar China heeft bewezen een gevaarlijke tegenstander te zijn. De wedstrijd zal zeker spannend worden, en het is onduidelijk wie er met de overwinning vandoor zal gaan.


Comments